Zaznacz stronę

W czasach łatwego dostępu do programów graficznych i technologii, zlecanie usługi drukowania
wizytówek wydaje się bezcelowe. Czy aby na pewno? Wizytówki i inne materiały firmowe są
ważną częścią marketingu i identyfikacji wizualnej, dlatego warto to powierzyć specjalistom. Na
przykład nam!
Zajmujemy się projektowaniem i drukiem profesjonalnych wizytówek. Starannie zaplanowane,
wydrukowane na dobrej jakości papierze, staną się jednymi z cenniejszych nośników reklamowych. Roznoszenie ulotek czy wizytówek to bardzo dobra forma reklamy za wycieraczki aut, starannie włożone przednią stroną do zewnątrz szyby to darmowa reklama dla setek oczu przechodniów, bo jak można przejść obok kolorowej ulotki i nie zerknąć na promocje lub super oferty sklepu, który właśnie się otwiera lokalnie lub z ciekawości zerknąć co taka wizytówka zawiera? Taka forma reklamy roznoszenia wizytówek ma swoje dobre strony, różni się od roznoszenia ulotek tym, że wizytówkę możemy włożyć prosto do portfela i zachować ją na później. Roznoszenie ulotek np. w Warszawie za wycieraczki nie zawsze daje zamierzony efekt, są miejsca wykluczone z dystrybucji ulotek jak centra handlowe czy parkingi gdzie obowiązuje zakaz roznoszenia ulotek, rozdawania ulotek przechodniom, nie dostosowanie się do zakazów może skończyć się nie małym mandatem a wiadomo, że nie o to nam chodzi. Wyspecjalizowane firmy robiące od lat kolportaż ulotek i rozdawanie dobrze wiedzą w jakich miejscach nie należy tego robić i takie informacje powinny być przekazywane do klienta w chwili rozmowy na temat roznoszenia ulotek w Warszawie lub innej miejscowości gdzie taki zakaz jest .

Roznoszenie ulotek czy wizytówek? Co lepsze?

Na to pytanie trzeba odpowiedzieć sobie samemu, patrząc na rodzaj swojej działalności. Restauracje, pizzerie, hurtownie, sklepy czy salony spa potrzebują więcej miejsca na tekst czy zdjęcia przedstawiające produkt, usługę dlatego powinny wybrać ulotkę w formacie od A6 (format pocztówki) do A5 (format kartki zeszytu). Wizytówki powinny wybrać firmy, które w swojej ofercie nie mają menu czy zdjęć, przedstawiają usługę, która nie musi być zachęcająca wizualnie, nie przedstawia smacznej pizzy czy czerwonej sukienki z wycięciem na wesele , taka wizytówka najlepsza jest dla kancelarii, Barber shopów, kwiaciarni na telefon, salonów spa czy biur rachunkowych.

Jeśli nie wiesz z jakiej formy reklamy skorzystać zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą od reklamy, bezpłatnie pomoże wybrać formę reklamy i target czy lepsze będzie roznoszenie ulotek do skrzynek pocztowych do bloków czy domków a może bardziej się sprawdzi rozdawanie ulotek do rąk przechodniom czy roznoszenie na wycieraczki aut.